2008. április 24.

Birthday

Húúúú milyen spontán módon szerveződött nagy berúgás lett abból, hogy a Kisa-val leültünk koccintani! Mert persze az egész úgy kezdődött, hogy leülünk koccintani, aztán mindenki megy dolgára, mert reggel 7-kor angolóra megminden. És ez így is lett. Csak jópár órával később.
Merthát be kellett menni a Kiadó nevű helyre, ami valószínűleg a kedvenc helyem lesz a jövőben, mert jófejek a pultosok, kellemes a környezet és príma zenéket hallgattunk és mert van gombás melegszendvicsük a pezsgő mellé, amiből sok van.
Az este fénypontja Károj volt, akivel kb 1998-ban ismerkedtünk meg Kisa-val (aki akkoriban napi szinten volt benne az életemben. Még laktam is nála egy kicsit.) a Lovin egy szilveszteri napon és utána buliztunk még párszor, meg Egerszalókra mentünk és Gyöngyösre finom borért, és tíz éve nem cserélte le a számát. Így történhetett, hogy tíz év (és pár telefoncsere, aminek során valahogy végig benne maradt a telefonomban, magam sem értem hogyan) után felhívtuk éjjnek évadján (kb 22.49-kor) és én lepődtem meg a legjobban, amikor kicsörgött a telefonja, és nem kellett sokáig magyaráznom, hogy ki vagyok, sőt mi több, vevő is volt egy kis ünneplésre. Aztán jött a Miklós és már így, kedves négyesben sikerült egyre több alkoholt tölteni magunkba és rengeteg nevetésre váltani azt. Egészen annyira, hogy a Jelenben már táncoltunk is a sarokban, ahol M intézett születésnapos zenét, sőt, felkértem egy vadidegen fickót is, és megbeszéltem a pultossal, hogy holnap főz nekem carne con pasta-t. Mindezt már olyan állapotban, hogy biztosan azt gondolta, hogy ma reggelre már nem fogok erre emlékezni, de tévedett! Mert őrületesen jó memóriám van! (volt?) Viszont őrületes fejfájással ébredtem, mert gondolom az éjszaka során az összes pezsgőbuborék szétpattant a fejemben és iszonyatos rombolást végzett. No de sebaj! A reggeli kávé majd segít!
Hát ennyi történt. És majd rakok fel képeket is.
Ja, és végig kisüveges pezsgőt ittunk, de abból kb 20-at. Hihi.


(Ez csak annyit jelent, hogy felraktam a Flickr-re a képeket. :D)

Nincsenek megjegyzések: