2008. április 7.

Rossz kezdés

Kezdem feladni. Tegnap este még bírtam, de mostmár kezdem feladni. Üzenetekre választ nem kapni olyan, mint a falnak beszélni, a falnak beszélni pedig nem jó dolog. Az ember tele lesz kétségekkel és kérdésekkel és elbizonytalanodik. Ráadásul vasutas sztrájk is van. Meg aludni nem tudós éjszakák, folyamatos izgulás és érzelmi hullásmvasút. Ráadásul arra is rá kellett jönnöm, hogy mennyire nem tudok kommunikálni. Helyesebben mennyire tehetségesen tudok félre kommunikálni.
És reggel nyolckor még a hátamat is meghúztam egy rosszul sikerült mozdulattal.
Szóval kössz, jól vagyok. Horror-hétfő no. 1.!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

egyetértek. üzenetekre választ nem kapni szar. választ kapni még akkor is jobb, ha nemolyan választ várunk.
én az utóbbi idők egyik legnagyobb választnemkapó korszakát élem. szóval együttérzek. :)

FlyingWhale írta...

Akkor erre most én sem válaszolok. Hihi. :D
Na jó, persze aztán kaptam választ, pont olyat, amilyet szerettem volna és akkor boldog lettem.
Viszont most lelkiismeretfurdalásom van az összes megválaszolatlan levelél miatt, amit nem voltam képes ...