2008. április 18.

Kika fika és esti móka

Fúúú, tegnap annyi minden történt, hogy azt leírni is sok lenne.
Úgy tűnik vannak sűrű napok. És ennek azért örülünk.
A történet ott kezdődik, hogy egészen véletlenül az E-be bekerült egy Feng Shui könyv. Én ezt egészen véletlenül hazavittem. Egészen véletlenül beleolvastam, majd körbenéztem a robbantott lakásban, ahol hetek óta várnak a fényképhalmok, hogy albummá változhassanak, és elhatároztam, hogy EZ, ÍGY, NEM MEHET TOVÁBB!
Ebből lett rendrakás (részben). Aztán jött a telefon, hogy a hónapokkal ezelőtt odaígért futont elvinnék vasárnap. Gondoltam: jó. Gondoltam: Elmegyek a Kikába megvenni azt a kanapét, amit kinéztem. Elindultam. Megérkeztem. Megnéztem, elképzeltem, rácsüccsentem, megsimogattam, megnéztem rajta a kék címkét: Eladva! Elgondolkoztam. Megkérdeztem az eladót, hogy: lehet-e még ilyet?
Mondta: Lehet.
Mennyi idő? - kérdeztem.
8 hét - mondta.
Elszomorodtam. Mondtam: gondolkozom egy kicsit. És felmentem az emeletre. Fürdőszoba osztály. Megláttam egy meggybordó fürdőszobaszekrényt.
Megszólítottam az eladót: Jó napot kívánok, én ebből szeretnék.
Mindjárt megnézzük - mondta.
Lehet rendelni. - mondta.
Mennyi idő? - kérdeztem.
3-4 hét - válaszolta.
Elszomorodtam. Lementem ... kanapé. Ráültem, megsimogattam, elnyúltam rajta. Jött az eladó. Átgondolta? - kérdezte.
Attól tartok ki kell várnom azt a 8 hetet - mondtam. - Viszont van egy kérdésem. A fürdőszoba osztályon láttam egy szekrényt, és ők azt mondták, hogy 3-4 hét a szállítási határidő. Megoldható lenne, hogy valahogy összehangoljuk a kettőt, hogy ne kelljen idejönnöm kétszer?
- Nem hiszem. - mondta. - A megrendelt árukat 8 napig tudjuk tárolni, tovább nem.
- Értem. És nem lehetne úgy megrendelni, hogy a kettő egyszerre érkezzen?
- Nem. Ez két külön osztály.
- Értem. De egy cég, ugye? Mert akkor nem értem.
- Nézze a jó oldalát! Megrendeli, idejön, hátha akkor is meglát valamit!
- Amit aztán megrendelek, és jöhetek vissza megint 3-4 hét múlva.
- Igen
Hát elmész te a ... - gondoltam. És nem mosolyogtam vissza rá.
Aztán megrendeltem az almazöld, puha kanapét, de a fürdőszobaszekrényt már nem, mert úgy döntöttem, hogy azt majd inkább az IKEÁban, mert ott legalább rögtön elvihetem.
Vettem viszont egy 12 fiókos (!), lapraszerelt (!), azonnal elvihető komódot, egy éééééédes étkészletet, mondván, hogy hátha attól majd megjön az étvágyam, meg hozzá cukortartót tejkiöntővel, amiből a tejkiöntőt egyáltalán nem fogom használni, ezt már most tudom, meg gyertyát, gyertyát, gyertyát, meg a hűtőmágneskutyám mellé párnak egy hűtőmágnesmalacot, akikből rögtön szerelmespárt alkottam hazatérés után, meg egy miniatűr kertitörpe párt és a lihthoff ablakába alkottam is egy kis kertecskét kertitörpékkel, amiken jókat kacagtam ma reggel, amikor kinéztem az ablakon, mert eléggé beteg dolog szerintem, viszont vicces. Majd képet is felrakok, ígérem!
Aztán hívtam a Kikába taxit, a taxis fickó pedig nagyon vicces volt és végigkacagtuk az utat, aztán odáig fajult a dolog, hogy felhozta a lapraszerelt 12 fiókos csomagomat az elsőre, és később, amikor megpróbáltam megmozdítani a dobozt, akkor megértettem, hogy miért, és rettentő hálás voltam! Aztán kicsomagoltam, megszámoltam:
58 darab fatipli, 48 db 3 mm-es csavar + 24 db 3 mm-es csavar, 48 db 4 mm-es csavar, 24 db 4 mm-es hosszabb csavar, kb 40 db szög, 24 db fiókoldal, 12 db fiók hétlap, 12 db fiók előlap, stb, stb, stb ... és kétségbeestem. Rájöttem, hogy ez kb 1 ezer db-os puzzlehoz hasonló móka lesz. Ott ültem felette, és nem tudtam, hogy hol is kezdjem el. Persze ma délelőtt befejeztem, úgyhogy készen van. Kispóroltam a hátlapot az 50 db szöggel, mert ahhoz már végképp nem volt kedvem, a 48 db 3 mm-es csavarból kb 24-et, mert már azt is untam, a fogantyúkat még nem raktam fel mind, de sebaj. Áll a lábán.

Folyt köv

1 megjegyzés:

Anna írta...

Te egy hős vagy!!! de mi a jó a kikában? Én egyszer találtam egy jó dolgot, egy konyhát. Az eladó készségesen adott volna egy isőpontot (3 hét) amikor majd időpontot kapunk, hogy megrendeljük a konyhabútort, ami legkevesebb 10 hét múlva érkezhet meg a megrendeléstől számítva, de akkor már nem lesz akciós. Rájöttem, hogy az a konyhabútor nem is tetszik, sőt egyenesen szar. Tém és apum épített nekem egy sokkal jobbat. Azóta meg egy másikat a nagybátyó meg Tém, de nem én akartam költözni, mentségemre legyen mondva. ;)