2008. április 5.

Happy Saturday

Reggel nagytakarítással kezdtem. Éljen a hipó szag, a vízkőoldó szag, a súrolószer és az ablaktisztító. Amit a legjobban utálok, a porszívó.
Délután kettőre ragyogott is a fürdő, a konyha és a háló. Szereztem a lenti ingyenes bolhapiacon egy széket olajzöld buklé borítással és gondoltam kiporszívózom. Hát ezt nem kellett volna, mert a porszívó nemcsak hogy kiverte a biztosítékot, de olyan zárlatot is csinált, amit nem bírtam megoldani, úgyhogy szombat délután villanyszerelő keresés lett a további program, bár gondoltam rá, hogy milyen jó lesz nappal kelni és nappal feküdni, de aztán rájöttem, hogy ha ezt még igen, a süket csendet biztosan nem bírnám.
Jött is a villanyszerelő bácsi, és csodák csodája minden megjavult. Abban azért megállapodtunk, hogy ha már kivonult 14 + Áfáért, akkor cserélje már ki a biztosítékot egy nagyobbra, hogy ez többé ne történjen meg. Ez is hiba volt.
Mert a bácsi felállt a konyhai székemre és szépen lefejtett először pár réteg festéket a kapcsolótábla körül, aztán némi gittet, majd ezt gondosan széttaposta a végre tiszta szőnyegen, és hirtelen lett egy örök pihenésre kárhoztatott konektorom is, ami átlépett a szobadísz kategóriába. Hiába kereste a bácsi a megoldást, kb egy óra szöszölés után úgy döntöttem, hogy ez a műsor már 14 plusz áfáért sem szórakoztat, az extra takarításról nem is beszélve.
Szóval nem lett olyan jó napom. Persze ha X megdobna egy SMS-sel, akkor sokkal jobban érezném magam, de szerintem ki-le-elmerült, úgyhogy ez sem fog megtörténni kb. vasárnap estig.
Most meg gondolkozhatok azon, hogy hogyan pótlom azt a konnektort. Merthogy vásárolni már úgysem megyek. :(
(Viszont kukáztam egy kis asztalt is. :D)

Nincsenek megjegyzések: