2008. augusztus 11.

Hétvégi gyönyör

Príma hétvégénk volt a hugommal, ugyanis kitaláltam, hogy fessük már ki a konyhát, ami tavaly nyár óta viseli magán a gázcső kicserélésének nyomait. Aztán mivel kicsit gyorsan készen lettünk a konyhával, ami nem nagy, kb 10 méternégyzet, kitaláltam, hogy ugyan szabadítsuk már meg a száz éves kazettás ajtómat a rárakott 7 réteg festéktől. Az eredmény csodálatos lett! kb 20 óra nonstop szívás, kromofág szag, festékdarabok mindenhol, anyázás, anyázás, anyázás, és persze vasárnap fél 11-ig nem lett teljesen készen, de úgy döntöttem, hogy a hetet már nem vagyok hajlandó nyakig retekben eltölteni, úgyhogy kicsit összetakarítottunk, és most lesz egy hetem arra, hogy elgondolkozzam az ajtó visszafestésén. Hihi.
(Na jó, nem, kiderült, hogy zseniális Chef-ünknek van olyan speciális csiszológépe, ami nekem kell ahhoz, hogy idegbaj nélkül fejezzem be az ajtófelújítást. :D)

Nincsenek megjegyzések: