2008. augusztus 25.

Mindent értek, de semmit sem hiszek el

Jelentem megértettem, felfogtam: nem a Pálos írta. Azt nem ígérem, hogy elhittem (höhö), viszont villámcsapásként ért a felismerés, hogy már a második embertől jön az, hogy "mindent értek, de semmit el nem hiszek tekintet"-em van. Mert a Pálos persze folyamatosan ezt nyomja. Ezért is voltam biztos benne, hogy ő volt az elkövető (másodszorra). Meg a tegezés miatt is. Bár lehet, hogy bizonyos dolgok eltörlik ezeket a határokat.
Viszont nem értem, hogy miért gondoljátok, hogy nem hiszek el semmit. Én nagyon sokmindent elhiszek. Pl. hogy az alma lehet zöld is. A többit persze bizonyítani kell, de ... hehehe.
Egyébként meg azt nem értem még, hogy ha van az igyekezet, akkor az miért nem nyilvánul meg tettben? Miért lettem itthagyva a nyomorult kétség szerencsétlen posványában, ahol az útjelzőket már rég elnyelte a mocsár? Könyörgöm legközelebb ne írjatok névtelen kommentet, és pláne ne olyat, ami számítana, mert lehet, hogy úgy tűnik, hogy mindent tudok, lehet, hogy úgy tűnik, hogy mindent értek, de ez itt csak egy elvarázsolt kastély, és mindenhol csak szemét tükrök vannak, és nem tudom, hogy hol a kijárat.
NAGYON SZAR ITT! Tényleg!
(még ezt a posztot is csak másodjára sikerült megírnom, annyira szar nekem.)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Rehabilitálj!Rehabilátlj!Rehabilitálj! Egyébként meg tényleg olyan szemed van. És tényleg nem hiszel el semmit. De azt tudtad-e,hogy én sem? (...hiszek el semmit!)Na,esetemben nem mintha számítana. De mégis.Abban az óvodában,ahová a felnőtteket hurcolják minden reggel ez van a kapu fölé írva:NE HIGGY!!!
És én csak egy unalmas felnőtt vagyok.
A fene egye meg tényleg komolyan sajnálom,hogy nem én voltam. Na,mindegy,de legalább tegezlek...

(névtelent küldök,Pálos vagyok,nyomozd le,inspector Réka...hihi.)

FlyingWhale írta...

Veled se beszélek soha többet! :P
Egybként meg léci vedd le a szóellenőrzést a kommentekről, mert unok állandóan olyanokat írni, hogy ouqgourt, meg zakkbqer. Ilyennel még a gépírás tanárunk sem kínzott! :D

FlyingWhale írta...

Nincs több nyomozás. Mától Marcus Aurelius leszek ismét.
Hiv.itt:
http://www.citatum.hu/szerzo/
Marcus_Aurelius
És elolvasom a prédikátorok könyvét is. Aztán majd osztok. Észt. Sokat. Mert úgy szoktam. Úgyhogy menekülj Beáta!

Anna írta...

A prédikátorok könyve szerintem csalódás, de ehhez el kell olvasni. Viszont a fájás nem mindig baj, aszongyák, amibe nem hal bele az ember..., de szerintem ez is baromság.