2008. augusztus 17.

Tegnap elintézett a hideg.
Elindultunk kedves Miklóssal megnézni egy helyet, de sikerült rosszul megítélnem az időjárást és a 45 fok helyett hirtelen 20-ban találtam magam, okos lány pedig nem megy haza megint felöltözni, hanem inkább pálinkázik ugye. Először a Kertemben nem kóser szilvát, hanem valami meggyet, ami nem ízlett és nem melegített, aztán a Dürer-kertben, ahol kedves Levente állt a pultban és öntögette a jófajta törkölyt, én pedig a nem-fázásban reménykedve rúgtam be olyan gyorsan, amilyen gyorsan talán a Tutu buliján utoljára :D, de annál sokkal jobban, bár már ez is művészet, mégis sikerült überelni.
A vége jól az lett, hogy elköltöttük az összes pénzemet, és azt is megkaptam az arcomba, hogy ha másba vagyok szerelmes, akkor legyek kedves nem elmenni vele inni legközelebb. Hááát, ez van.

8 megjegyzés:

Anna írta...

Nagyon termékeny vagy mostanában:)és szerelmes is. Ez mennyire jóóó!

FlyingWhale írta...

ugye? csak úgy folyik belőlem a szó. :D

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

És most kibe vagy szerelmes?

FlyingWhale írta...

Nemmondommeeeg!
Tudja ő!

Névtelen írta...

A mint Anagyő?

FlyingWhale írta...

Tudja ő, mert már elmondtam neki. Ennyi. Kedves Csaba.

iscnüzS írta...

Ügyes!!!
Tök jó a blog!
Szerintem vegyél lottót gyorsan! :D

FlyingWhale írta...

ühüm, már az előző kommentnél is tudtam.