2008. augusztus 25.

Reggeli agymenés

Az elektromos fogkefe nem működik elektromos impulzusok nélkül. És a betegség bújkál bennem azóta is. Most éppen a bőröm alatt, a szám ízében van. - Jó napot kívánok, két napja kerülgetem itt a Nagymező utcában a közös ktg csekkjét, úgyhogy úgy döntöttem, hogy visszaadom, ha már befizette. - Tessék? - Elhagyta a közös ktg csekkjét, én pedig két napja taposom akárhányszor elmegyek mellette. Betűzöm a kapu rácsába. Ha szüksége van rá, jöjjön le érte. - Hülyéskedik? (mert ilyen is volt a múlt héten) Horoszkóp kritika: "Az estét szerelmével tölti." Na ezt megnézem! A 22 éves mell alatti varrást le kell lassan cserélnem egy 30-as mell alatti varrásra. Sosem gondoltam, hogy ez az idő is eljön. Hiába, vannak korok, amikor a végtagok, vannak, amikor a váll és a mellbimbók közötti távolság nő.

2 megjegyzés:

Anna írta...

A cicikhez van egy másik módszer is, a ceruzapróba. Na most, amikor én erről halottam és kipróbáltam, egy tolltartóra volt szükségem.

FlyingWhale írta...

What's that?