2008. augusztus 21.

Ma rájöttem, hogy egy akkkkkkorát lőttem mellé, amekkorát csak lehet, úgyhogy jót röhögtem magamon és ő meg elment. Mindegy. A postokat és a kommenteket azért mostmár békén hagyom (kivéve azt az egyet), mert végülis szép dolgokat eredményezett.
A kilométerkövet elhagytuk, én pedig néztem eltűnni. Még a visszapillantóból is néztem egy darabig, de mostmár egészen picire zsugorodott.
Végülis a teliholdnak is vége jópár napja, úgyhogy azt hiszem, hogy egy félholdnyi szenvedés elég volt.
Egyébként a Nagymező környékén gyorsan halnak a galambok. Tegnapelőtt egyet a templom mögött találtam a postánál, ma pedig a Nagymező-András sarkán. Kicsit el is gondolkoztam, hogy mit jelenthet ez, de semmire nem jutottam.
Ma egyébként egész nap magyar dal naaaaaaaját tartottam, és kispál zümmögött a gépemben, kivéve a munka előtt, mert át kellett állnom.
Szóval most nyugi van. Meg holnaptól szerintem megint meditáció, ha már az agymenésnek vége lett, ünnepeljük meg. Hehe. Ez van. Így múlik el ...

Nincsenek megjegyzések: