2007. június 27.

Az új manager

Ma a következő sztori történt:
Kimozdulok otthonról kb. 1 órára, vettem Reservoir dog-ot, meg beestem a Taj nevű organic távol-keleti meseboltba, ahol ezerféle fűszerből és finomságból lehe válogatni, úgyhogy vettem is isteni Chai teát meg kókusztejet, meg kókuszkrémet, mert gondoltam az milyen jó lesz a tejbegrízzel (tejet elfelejtettem venni), meg sááááárgadinnyét! Valójában ezért mentem. Mézédes sárgadinnyéért. Na mindegy, ez csak egy fölös kiétrő volt.
Szóval kijövök a Taj-ból és szembetalálom magam Chris-szel, a román chef-fel.
- Hello Darling (pörrrgetett "r"-rel)! What are you doing here?
- I bought few things.
- Ah. Did you hear that the new manager ran away today?
- What? Ran away?
- Yes, on the back door. In the afternoon.
- What? Why?
- I don't know. He just ran away.
Nem bírta a kiképzést. Ennyi. Pedig már azt hittem, hogy lesz egy meleg főnököm. Hehehehe. Nem lett. Az viszont egy kicsit mulatságos, hogy valaki a harmadik munkanapján úgy lép le, hogy elvileg ő a felelős az egész helyért és nem szól senkinek, csak eltűnik, nem?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örömmel látom a repülő gazellák felkerültek az oldaladra...én mostanában a mókus arcomon gondolkodom...

Névtelen írta...

olyan isteni lecsot csaptam össze magamnak !!!van benne kis majoranna is ... átjössz megkostolni ?

na gyere . jo lesz neked is !

FlyingWhale írta...

Na ne bsztassatok ti ott ketten!
Mokuska, keretik nevet irni, mert ossze fogom keverni A'-val.
Csokoltatik! Tegnap este ratok gondoltam.