2007. június 22.

Budapest-egyenleg

Az elmúlt 3 és fél nap egyenlege:
Minőségi vörös bor: 8 dl
Minőségi fehér bor: 3 dl (ebből 0.5 dl angolosan a ruhámon és a cipőmön landolt)
3 korty után Minőségivé nyilvánítható meggybor: 6 dl
Unicum: 8 cl
6 dl meggybor és 8 cl Unicum után Minőségivé nyilvánított házi (meghatározhatatlanul)vegyes pálinka: 12 cl
Tócs(n)i: 4 db
Sharidon (vagy Saridon?): 1 db
Csók: 3 db
Red Bull: 1 db
Kávé: 7 csésze
Elismerő féfimosolyok: 12 db (a Holló utcai építőmunkásokat nem számolom, akik úgy néztek rám, mint egyetlen női járókelőre, mintha akik még nőt sem láttak soha)
Jóképű férfiak száma az utcán: 12 db
Boldog órák száma: 60
Fájdalmas-szomorú órák száma: 14
Végigaludt órák száma: kevés
Macskaszőrszálak: 124 db

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy részén jelen voltam , egy részén nem ... az a 3 csok . az nagyon mozgatja a fantázián !

FlyingWhale írta...

Ó, te Joy magazin szerint Cool csákó! Mindent te sem tudhatsz. Nem is kell. A fantáziádat pedig inkább mozgassa a krumplifőzelék az elsózott töltött csirkecombbal, amit jól kifelejtettem a listából. Hehehe. Ja, meg a Tarantino. (Ismét sikerült egy kicsit dögnek lennem, pedig ezt a kommentet min. 8-szor írtam át és közben folyamatosan mantráztam, hogy: "Nem leszek dög, nem leszek dög, nem leszek dög". Csak egy pillanatra hagytam abba és tessék. Ez van. Bocs.)

Névtelen írta...

és akkor ideírom azt is, hogy tutu találkozhatott a bloggerrel. tutunak lenni jó.

FlyingWhale írta...

:D Tudtam én előre, hogy ez egy elég felületes poszt lesz. Tulajdonképpen csak az ötlet tűnt jónak, de hajnali 2-kor már nem fog az ember agya, csak le akarja írni azt, ami már megvan a fejében.
Én is nagyon örültem, hogy találkozhattunk! Tul.képpen megölt a kíváncsiság, hogy milyen lehetsz. :D
Persze azzal kapcsolatban is megöl a kíváncsiság, hogy milyennek képzeltél el, és ez mennyire fedte a valóságot a sok Unicum után. Hehehe.
Egyébként nagyon örülök, hogy visszaköltöztél, bár kicsit sajnálom, hogy nem áraszthatom el kommentekkel az oldalt. ;o) Na sebaj, lehet, hogy majd ide írom a kommentjeimet neked.

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

s te mondod nekem, hogy kategoriakban gondolkodom...

FlyingWhale írta...

Mindenki kategóriákban gondolkodik. Ilyen az agykiképzésünk. Ha nem gondolkodnánk kategóriákban, megbolondulnánk. Hehe

Névtelen írta...

nekem szemrehanyasnak tunt, mikor az arcombavagtad... ugy tunik tevedtem.

FlyingWhale írta...

"Az asszony szomjazza a verest"