2007. június 27.

Ma visszaolvastam és most esett le egy csomó dolog. Basszus, Á. írtam neked egy csomó kommentet, mint nem Á. És most esett le.
L., te viszont egy valag pénzzel lógsz nekem, ha csak úgy letöltögeted a képeimet és felhasználod egy MARKETING anyagba! Vagy legalábbis egy mintapéldánnyal mindenképpen! Ha pedig azt mered mondani, hogy már elfogyott, akkor mégtöbb pénzzel.

Más: A WC-re menet találkoztam a legújabb lakótársunkkal. Úgy döntöttem az lesz a neve, hogy Dezsó. Ó-val. Dezsó egy min. 1,5 cm nagyságú csótány. A visszafelé utat óvatosan tettem meg, nehogy rátapossak. (Azért remélem, hogy Dezsó magányos alkat és nem hozza magával a barátait, mert egy kicsit sokan lennénk ebben a lakásban.)
A másik lakótársam, (aki nagyon rövid ideig volt a lakótársam, mert csak most vettem észre) a seszínű lepke koffeinmérgezésben halt meg. Beleesett a kávémba, amit reggel otthagytam az asztalon. Tanulság? Nincs. A lepkék rövid életűek.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves R.

végül nem kellet nekik a kép. A balfaszok a csúnyább, kommerszebb változatot választották, amit persze nem te fotóztál.

(Kár, hogy mailen nem jönnek a válaszpostok, mert minél többet vetek, annál többet kell aratnom...)

L.

FlyingWhale írta...

Persze-persze, én is ezt mondanám! :D

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

Na jó' VAN! Mennyit akarsz? A dupláját adom a felének!