2007. június 27.

Két film

Most ezzel untatlak benneteket.
Két filmet láttam a közelmúltban.
1. Letters from Iwo Jima: Nem szeretem a háborús filmeket. Ezért sem akartam megnézni, de mégis. Kb. 3-szor futottam neki, és lelkileg is rákészültem, hogy most ez jön, és mégsem. Továbbra sem szeretem a háborús filmeket. Az egyetlen dolog, ami miatt megnéztem, mert szeretem a régi leveleket. Szeretek pl. képeslap kiállításokra járni és olvasgatni, hogy miket írtak egymásnak az emberek a század elején. Imádom pl. az ilyen régi szövegeket, hogy pl. a "Drága Mancikám! ...". Imádom! Persze ez a film nem volt ilyen, ezért nem is annyira imádom.
2. Stranger than Fiction: Imádom, ahogy Emma Thomson narrál, imádom a sztorit, bár van egy kis Kaufman flash-em, de Kaufman-t is imádom, úgyhogy ez egyáltalán nem baj. Azt hiszem az egyik gyöngyszemeim közé fog tartozni, amit örömmel nézek meg többször.

Nincsenek megjegyzések: