2007. június 25.

Utálom az egész világot. Nem tudok feltölteni, a nettel szórakoznom kell, hogy legyen, hívom a Jo-ékat és nem veszik fel, vagy felveszik és egy Kovács Zsolt nevű akárki szól bele, hogy hát biz ez biztosan téves szám. Én meg majd jól elhiszem, hogy az a szám, ami a mobilomban van hirtelen átalakult egy vadidegen magyar csávó számává Angliában. Persze biztosan jó poén, de én kurvára nem vagyok most abban a hangulatban, hogy ezen harsányan kacagjak. Egyszerűen tele van a búrám.
És vettem egy Magnolia-Cherry Blossom szobaillatosítót (bár a szobám méretét tekintve talán egy szekrényillatosító is elég lett volna), aminek következtében csodálatos rágóillat tölti be a szobámat. Grrrrr. Most még ezt is utálom.
u.i.: Kiderült, hogy a régi magyar számát hívtam. ekkora balekot!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

én ilyenkor hidegzuhanyt veszek és becsajozom . vagy nem . de menj el máshova . ne maradj a rágogumiba !

(rem.érzed a költöi vénámat )

FlyingWhale írta...

Én beszívtam. Hála érte Alberto régi-régi ajándékának, amit azóta is csak agymenéses alkalmakra tartogatok.