2007. június 25.

Dilemma

Eljutottam az első morális kérdésemhez a bloggal kapcsolatban. Ezért írok fölösleges hülyeségeket. A kérdés a blog őszintesége.
Leírhatom-e teljes őszinteséggel a gondolataimat, ha azok mások életét szervesen érintik és befolyásolhatják, és ha azok olyanokról szólnak, akikről biztosan tudom, hogy olvassák a sorokat? Amíg nem tudtam, hogy kik olvasnak, ez nem volt gond. Most egy kicsit az.

(u.i. Szétestem. Kinyitottam Pandora-szelencémet és kicsit szétesett a világ. Megyek a partra.)

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

ja. virágnyelven. elég ha te érted. kell az.

FlyingWhale írta...

Nem lehet. A történetből teljesen egyértelműen kijönne, hogy kiről van szó. Inkább a piszkozatként elmentve kategóriát választottam egyenlőre. A régi posztokat úgyis ritkán olvassák az emberek, nekem pedig megvan az érzésem, hogy mégiscsak megtettem.

Névtelen írta...

most csak miattam ne fogd vissza magadat...!!!

FlyingWhale írta...

Rendben Dragam! ;)

Névtelen írta...

Tudod mindig mondogattam neked, hogy az őszinteség minden kapcsolat alapja...tégy úgy mintha nem is olvasnálak...

Névtelen írta...

légy öszinte és én biztos nem olvaslak többé !

:)

FlyingWhale írta...

All right, marad az kecske-káposzta. Megírom, de nem publikálom.

Névtelen írta...

a kérdésedre a válaszok (cak nekem ?! )ugy tünnek , h.arra biztatnak , légy öszinte . nem értek Veled egyet , h. nem osztod meg magad . a sok kiirni valo stresszet okoz , a stressz pedig rákot , a rák kellemetlen pillanatokat . rákos meg igy nem hiszem , h. akarsz lenni . ugye ?

FlyingWhale írta...

Te megírnád? Lennél olyan bátor, hogy felvállalod minden gondolatodat?
Ez egy olyan sztori, hogy pl. tudod, hogy Zs csalja a barátnőjét, de kényelmes a dolog. Tudod, hogy Zs is és a csaja is olvas. Egyik este találkozol Zs-vel és ez a tal. olyan jelentőségűvé válik, hogy szívesen megírnád, viszont ők olvasnak téged. Mindketten. Ha őszinte vagy, Zs. bebukja. Borul a kapcsolat és valószínű, hogy a barátság is. Szóval? Ön bevállalja?

Névtelen írta...

de , "motherfucker" , ez egy naplo ?!
kérdezt csak mg Tutut ö hogy látja . egy ideig hezitált , cenzuráázott és igy is történtek a dolgok . azota nem hezitl , nem cenzurázz , aszem öszinte , és , történek a dolgok .

mellesleg itt van irva : " tutu írta...

ja. virágnyelven. elég ha te érted. kell az. "

én szeretem a z öszinte dolgokat . az máskérdés h ogy néha kellemetlen ...

Névtelen írta...

szerintem hazudj amennyit bírsz, de az is elég ha féligazságokat írsz le. a valóság ugyis az lesz amit leirtal, mig meg nem cafoljak. miert dilemma ez? mindennek vannak kovetkezmenyei, a durva dolgoknak durvak, a semlegeseknek semlegesek.

Wanna have fun?