2007. június 9.

Nemakármilyen Critical Mass

Ma, amikor kinéztem az ablakon az alábbi látvány fogadott.

"Nahát ..." gondoltam "Brightonban is van Critical Mass. Nincs új a nap alatt."
Elővettem a fényképezőgépemet, mondván, hogy úgyis régen használtam, legalább készítek pár képet dokumentációs céllal. Megtettem. A 300-as telének köszönhetem, hogy rádöbbenhettem, hogy már megint elhamarkodottan ítéltem.
A második képnél (alább) még semmi sem tűnt fel. Persze, hiszen a középen lévő kifestett félvér fickóra koncentráltam, mint egyetlen látványosság a csapatban. Hehe. Ez a szelektív látás.

Még itt sem fogtam gyanút.

Ennél a képnél jelent meg először a fejemben a vörösen villogó felirat, hogy "Meztelen! Figyelj! Meztelen! Halló! Nem látod? MEZTELEN!"

Ezek után bőszen kattogtattam. Persze az összeset nem tudom ide felrakni, de azért még kettőt:

Ők nagyon édesek voltak:

Tanulság? Sose légy enervált!!!
Ja igen, a negyvenes szicíliai kollégám azt mondta, amikor meglátta őket a városban, hogy "In my city they would be killed." Hehehe. Szigorú katolicizmus.

5 megjegyzés:

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

végülis akkor ez egy milyen felvonulás volt? azonkívül, hogy meztelen, persze.

FlyingWhale írta...

Fogalmam sincs.

FlyingWhale írta...

Thank you ma'am

Névtelen írta...

volt egy menő blogban erről szó. utólagos engedelmeddel odalinkeltelek.

FlyingWhale írta...

Muchas grazias senior! Melyik menő blog az?