2007. június 4.

Életem mulatságos jelenetei 1.

Az otthonfelejtett melltartó esete

Lakótársak vagyunk. Nem tudunk ugyan olyan sokat egymásról, mert ő az egyik, én a másik szobában, de néha összefutunk a konyhában. Tudom, hogy olasz fiú egy ghánai papával, aki valahol útközben kilépett az életéből és a nővéreivel nőtt fel meg az egyszem öccsével, aki egy bastardo; tudom, hogy elektronikát tanul és tudom, hogy sokáig ébren van. No meg, hogy rendszeresen főz magára, de ezt is leginkább onnan tudom, hogy olyankor elindul a tűzjelző és meg lehet tőle süketülni. Ezenkívül tudom a telefonszámát (szerencsémre). Ő Sam a szomszéd szobából.
A múlt héten° szombaton elindultam dolgozni. Jó idő volt, ígyhát felvettem a pántos kis felsőmet, amihez viszont nem passzol a melltartó. Legalább fél órával munkakezdés előtt bent voltam, mert untam az otthonlétet és gondoltam nyugodtan megiszom a "reggeli" kávémat. Nagy hévvel főzöm a kávét, amikor megjelnik Ed, a menedzserek menedzsere (nem dolgozunk együtt nap, mint nap, de elég fontos ember a cégnél tekintve, hogy a tulaj lányának pasija). Mondja, valami dolga van. Rendben. Legyen. Már iszom a kávém, amikor rájön, hogy ha már itt van, akkor lecsekkolja, hogy a drágalátos alkalmazottak pontosan érkeznek e. Rendben, hát tegye. Beáll az ajtóba szétterpasztett lábakkal, keresztbefont karral. Lemegyek átöltözni. Átveszem a nadrágomat, megkeresem a fehér ingecskémet, amikor rádöbbenek, hogy a melltartóm biza otthon maradt. Pánik. Hogy a fenébe megyek haza érte? Min. 10 perc oda, ugyanannyi vissza. Lehetetlen. 15 percem van összesen. Okés, gondolkozzunk. Hol lehet a közelben melltartót venni? George. Okés. Mi van, ha sokan vannak? Az is min. 5 perc oda, meg 5 vissza. Mi van, ha elkések? Kicsit ciki, nem? Ott lenni fél órával előtte és mégis elkésni. Telefon. Sam! Mobil, nevek, Sam, zöld kagyló lenyom. Kicsöng. Felveszi.
- Helló Sam, be tudtál menni a lakásba? (Kb. 20 perccel előtte hívott, hogy otthon vagyok e, mert a lakásban felejtette a kulcsát és most nem tud bemenni.)
- Igen, minden rendben.
- Ráérsz 10 percre? Nagy bajban vagyok.
- Hát, éppen készülök menni az edzőterembe ...
- Figyelj, el tudnád hozni nekem a melltartómat? Otthon felejtettem és már nincs időm hazamenni, ráadásul a főnököm itt áll az ajtóban és 15 percen belül fehér ingben itt kell feszítenem.
- Jó, jó, rendben. Hol van?
- Hát, ha bemész a szobába, akkor a polcon lévő kosarak egyikében van. Biztosan meg fogod találni!
- Oké, mindjárt megnézem.
- Köszi!
Szóval Samnek hívják, kb. 25 éves, két hete vett egy Compact laptopot, aminek vacakol a DVD-olvasója (ezt is csak onnan tudom, hogy egy héten egyszer összefutunk a konyhában és pár mondtatot beszélünk). Ő az a fiú, akivel egy ideje sokkal intimebb viszonyban vagyok, mint gondolnám.

Nincsenek megjegyzések: