2007. június 14.

Mit kíván a magyar nemzet?

Mindenekelőtt áramot itthonra, mert már megint nincs, bár nem értem miért. Viszont ha nincs áram, nincs reggeli kávé és nincs világ a fürdőszobában. Emiatt elég szomorú is vagyok.
Ismét viszont: elkezdtem a visszaszámlálást erősen és nagyon várom már a 3 nap múlva reggelt, amikoris összepakolom az összes cuccomat és oda megyek, amit némelyek már nagyon unnak és utálnak, én viszont egyre jobban szeretek. És Traubi szódát fogok inni, meg Túró Rudolfot enni sokat, meg Boci-csokit, meg ízetlen trappppppistát és LÁNGOS-t, meg TÓCSNI-t! Ugye eszem majd Tócsnit?
Ma pedig elmegyek Salsa-királynőnek.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

keszthelyiként kötelességem ideírni, hogy a tócsni, az tócsi. és kicsit gyanús nekem, hogy a kultiba látohgatsz. persze lehet, hogy tévedek (és ott tócsninak hívják a tócsit, pedig a szakács kicsit keszthelyi)

Névtelen írta...

tutu te ezt nem értheted ! a fokhagymás tocsi csak itt a nyugatinál találhato . amit te (estenként én ) a kultiba benyomsz , messze nem az a tocsi , amire réka vágyik . aszem .

remélem .

talán biztos .

vagy nem .

az háát !

FlyingWhale írta...

Hát igen, a tócs(n)i,-megtaláltam a középutat?-az a Rali Mester-féle Budapesten készült tócs(n)i, amiből rendszerint annyit süt, hogy másnap reggel még a kolléganőjének is jut bőven, ígyhát legalább hárman örülünk. :D

Névtelen írta...

álmom teljesül !!

2 lánynak örömöt okozni ...

FlyingWhale írta...

You see? Ilyen egyszerű az élet. :D

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

ezzel én is szoktam próbálkozni :-D
nem sok sikerrel...